Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Moderator: GM

Postprzez ArecaS » N paź 23, 11 21:09

Przerost formy nad treścią? Rozumiem tuning, ale auta po obróbce w U2 wyglądały często karykaturalnie. Że nie wspomnę o bezcelowości dużej części z nich (car audio). Klimat też się mocno rozmył.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kALWa888 » N paź 23, 11 21:23

Jaki przerost formy nad treścią? Tak jakby w U2 chodziło tylko o tuning. Poza tym, samochody nie wyglądały karykaturalnie po wypicowaniu. No chyba, że ktoś nie umiał. Poza tuningiem jest bardzo dobry klimat, muzyka i czuć "moc" podczas wyścigów (choć nie tak jak w pierwszym Undergroundzie), szczególnie gdy lawirujemy między samochodami na autostradzie. Coś pięknego... Uwielbiałem potem oglądać replaye i trzaskać screenshoty. Do dzisiaj zostało mi ich mnóstwo.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gillian » N paź 23, 11 21:43

ArecaS, to że Ty tuningowałeś samochody żeby wyglądały karykaturalnie to twoja sprawa :D. Zresztą zauważ, że na tym to wszystko polega. To była gra i "picowaniu bryk" i rozwalaniu się świecącymi się jak choinki brykami po mieście - taka stylistyka, bo tak to i w rzeczywistości wygląda. I przy okazji była świetną grą, bardzo grywalną.

Ja tam sam też nie jestem wielkim fanem tego typu motoryzacji i tego typu tuningu, ale po graniu latami w Gran Turismo i dłubaniu nad przełożeniami, żeby o 2km/h szybciej pojechać przywitałem oba Undergroundy z otwartymi ramionami jako bardzo przyjemną odskocznię.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez ArecaS » N paź 23, 11 21:59

Degustibus est non disputandum. Czy coś w tym stylu. Ja tej mocy nie czułem i dla mnie NFSU2 na tle serii wypada mizernie. Z gier z tuningiem dużo bardziej mi siada choćby Juiced.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Simon » N paź 23, 11 22:09

Nie no...etap zimowy w The Run poważnie kopie zada! Ta odsłona ma potencjał.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez ArecaS » N paź 23, 11 22:16

...ten z lawinami? Ale... Seriously? >_<'
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gillian » Pn paź 24, 11 00:05

No mi się bardzo nie podoba forma - taki COD wyścigowy. Pomysł jest fajny, ale widziałbym go w innych szatach.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Simon » Pn paź 24, 11 14:54

A mi się to bardzo spodobało, trzyma klimat.
Tak, Arec, seriously.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez ArecaS » Pn paź 24, 11 16:37

Ja się tylko boję co będzie za rok. Wszak skoro już bez lawin co zakręt nie można się ścigać, no to będą musieli wymyślić coś, co to przebije. Samochody dostaną skrzydeł? A może tłem dla wyścigów będzie WWIII?
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Operator » Pn paź 24, 11 19:39

ArecaS napisał(a):A może tłem dla wyścigów będzie WWIII?

Post apokaliptyczny świat. A nie, to już było.
No to Wipeout.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Hal » So lis 19, 11 00:54

Do posiadaczy GT5:


Obrazek


Ten piękny Nissan GT-R będzie główną nagrodą w specjalnym Time Trialu, jaki pojawi w poniedziałek w sekcji Zawodów Sezonowych. Warto się pofatygować i wziąć udział w tej próbie czasowej, gdyż samochód ten do tej pory nie był możliwy do zdobycia dla posiadaczy zwykłej edycji GT5. Na przejażdzkę nim mogli sobie pozwolić jedynie posiadacze wersji kolekcjonerskiej gry.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gillian » So lis 19, 11 11:44

A na allegro za pare zlotych go nie sprzedawali?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Hal » So lis 19, 11 18:01

Hmm, chyba coś poplątałem. Sprawdziłem auta dostępne bonusowo w edycji Signature's i Collector's i okazało się, że nie ma pośród nich tej GTR-ki, której zdjecie wkleiłem w poprzednim poście.


Chyba chodzi o to, że Polypholy przeniosło do gry model Nissana, który w edycji Collector's dostepny był w formie figurki 1:43:

Obrazek


Także dostaniemy do jazdy siedemdziesiąty-któryś samochód z olbrzymiej rodziny Skyline/GTR;)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Wt lip 10, 12 08:01

Dojechala mi DFGT. Do tej pory jezdzilem w Forzy na DFFX z osiowym sprzezeniem, ktore bylo udawane bo przenosilo tylko wibracje na szarpanie i w sumie po pierwszym szoku pozniej sie wymiatalo. Poza tym obrot to tylko 270stopni.
Ale DFGT to hardkor. Trzeba sie namachac, szarpie kierownica, z rak wyrywa. Bosko! nie umiem na razie przejechac okrazenia bez bledu ale jest super. GT5 rozwija skrzydla i wreszcze czuc samochod. Mam zamiar trenowac i jesli mnie to nie poirytuje i bedzie mi malo, moze zapoluje na G27 :)

Jedynym absurdem, ale to wina gry, ktorych ma ich mnostwo, jest wsteczny pod przyciskiem, a nie jako kolejny bieg. Czekam od dawna na patch ktory to naprawi.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Sylvan Wielki » Pt lip 20, 12 12:15

Czekam na nowego TD:F. Chłopaki od Shift zapewnili mi ponad 40 godz. kapitalnej zabawy z owym tytułem, zatem liczę, że będzie przednio.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » So lip 21, 12 12:01

No to chłopaki zapisywać się na nowy sezon w GT z Tarem. Pierwszy wyścig testowy w niedzielę o 21.00 :)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Pt maja 31, 13 12:29

dregg napisał(a):Twin Ring Motegi jest jednym z lepszych, dających satysfakcję z jazdy, torów. Polecam, niemniej jednak, również uważam, że jest to za drogo - taki tor powinien kosztować maksymalnie 10 złotych.


A w Academy Edition są wszystkie tory i samochody z DLC? I takie pytanko, czy będą działały sejwy ze standardowego GT5?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Simon » Pt maja 31, 13 17:02

Sejwy dzialaja bez problemu. Jesli chodzi o tory to masz tam tylko belgijskie Spa i tory dla Gokartów takze na Motegi trza wybulic.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Pt maja 31, 13 18:13

E to czekam na szóstkę. Chyba że pociachają grę i te obiecywane trasy wrzucą do DLC :D.

Kurde codziennie mnie kusi żeby odpalić to GT5 i pojeździć, ale konieczność wyciągania kierownicy, organizowania miejsca, podpinania itp mnie trochę zniechęca :(. A ja myślałem przez chwilę o kupnie G25/G27... Może kiedyś jak się przeprowadzę i inaczej zorganizuję pokój :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » Śr cze 05, 13 09:26

No kurczę, kupiłeś kierę żeby jej nie używać? Podłączenie to przecież chwila(usb i zasilanie), a jak już podłączysz to radocha niesamowita, ale przecież o tym wiesz ;) Także bardzo zachęcam do odpalenia i zagrania(najlepiej z nami;))
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez uci » Śr cze 05, 13 09:31

szkoda życia na wyciąganie i odpalanie kierownicy, nie mówiąc o odpaleniu konsoli, gry, TV...

:P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » Śr cze 05, 13 10:48

No, racja, nie pomyślałem o tym :/
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Śr cze 05, 13 11:22

No to nie jest to samo co chwycenie pada i przejechanie paru okrążeń. Jak juz się to wytarga to pasuje też poświęcic parę godzin na jazdę, a z tym trudniej.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » Śr cze 05, 13 11:50

No, godzinkę raz na jakiś czas można wyłuskać, tym bardziej, że przeglądając forum widzę, że grasz w gro rożnych gier, a to z pewnością też czas zabiera ;) No, ale zrobisz jak uważasz, chociaż moim zdaniem pieniądze na kierę wyrzucone w błoto ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Śr cze 05, 13 14:00

Po prostu czeka na lepsze czasy :). Po przeprowadzce powinno mi byc łatwiej się z tym rozkładać to i grał może będę więcej.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » Śr cze 05, 13 20:38

A kiedy przeprowadzka? ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Śr cze 05, 13 20:40

Lipiec.. niestety.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Luqat » Śr cze 05, 13 20:44

No to myślę, że załapiesz się na czwarty sezon, który zapewne przed GT6 jeszcze się odbędzie ;) Obecny jeszcze tylko 3 wyścigi obejmuje.
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez Gillian » Śr cze 26, 13 22:38

Rano ktoś z Codemasters teasował coś związanego z Colin McRae Rally. Wszyscy zaczeli się podniecać, że być może wróci ta seria, że być może dostaniemy w końcu dobrą rajdówkę w tej generacji. Ale nie... CMR2 trafia na iOS... dramat
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Drifty, okrążenia, czołówki, konie mechaniczne.

Postprzez ArecaS » Cz cze 27, 13 11:09

Bo ja wiem? Dobra gra, a na smarfonach też tego typu samochodówek brakuje. Mam tylko nadzieję, że nie okażą się być kolejnymi producentami ignorującymi w swoim zadufaniu Androida, bo ostatnio za dużo tego typu akcji widziałem. :s
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron