przez Solidny » Cz lut 06, 14 15:03
Jeśli chodzi a czas tworzenia, to przypominam, że takie GTAIV czy RDR powstawały po około pół dekady, więc nie czepiałbym się tak bardzo, gdyby TPP miał wyjść za dwa lata. Jak już, to problemem była wczesna zapowiedź. Poza tym Fox Engine miał być takim skokiem w zachodni porządek robienia gier, więc względem rozmiarów czas produkcji faktycznie mógł się zmniejszyć.
Zdecydowanie nie zgadzam się z wprowadzeniem "mniej eksperymentalnej formy na rzecz jednej gry raz na rok lub dwa". Nie dość, że byłoby mało innowacji między epizodami, to na dodatek materiał bardzo szybko by się zmęczył przez taśmowe wydawanie w każdym roku fiskalnym. Assassin's Creed ledwo uciągnął tę strategię wydawniczą (choć mnie zmęczyło w połowie serii), a to i tak dlatego, że pracują nad nim dwa studia jednocześnie.
TPP podobno jest jak serial, podzielony na różne wątki, które gracz odkrywa według uznania. Gdyby to podzielić na odcinki w stylu Telltale i wydawać regularnie, to czemu nie. Seria jednak jest na tyle zmęczona, że częstsze sequele raczej by jej zaszkodziły.
W kwestii FOX Engine i next-gen ready, sytuacja zmieniła się przez premiery konsol oczywiście, więc nie wiem co w tym dziwnego.