Tipsy&Kody Do MGS:TTS

Niniejsze kody są  tylko i wyłącznie na konsole Gamecube, które ukazują jak poszczególne elementy odkryć.

Odblokowanie Bandany i nieskończonej amunicji
Przejdź grę raz z zakończeniem Meryl

Odkrycie rozgrywki „Boss Survival”
Przejdź grę z jakimkolwiek zakończeniem

Odkrycie aparatu fotograficznego
Zlokalizuj kamerę w  południowej części Armory , tam gdzie później będziesz toczyć walkę z Ocelotem. Wysadź ścianę znajdującą się na wschodzie (  jest to jedyna ściana z prawej  ) znajdziesz aparat fotograficzny za drzwiami ochronnymi. Musisz przeczołgać się przez dziurę w siatce.

Odkrycie poziomu Extreme
Wystarczy ukończyć grę ( wystarczy tylko raz )

Odkrycie zakończenia Meryl (  Meryl’s Demo Tape )
Ukończ grę, nie poddając się na torturach, wtedy uzyskasz owe zakończenie.

Odkrycie kostiumów Meryl i Otacon’a.
Przejdź grę 2 razy, i jeśli w czasie tych 2 przejść uzyskasz 2 razy zakończenie z  Meryl odkryjesz kostium Meryl, jeśli zaś uzyskasz 2 zakończenia z Otacon’em odkryjesz jego kostium.

Odkrycie nowej piosenki zakończeniowej.
Przejdź całą grę 3 razy.

Odkrycie zakończenia Otacon’a (  Otacon’s Demo Tape )
Przejdź grę raz, dostając zakończenie Otacona przez poddanie się na torturach.

Odkrycie Stealth Camouflage.
Ukończ grę raz z zakończeniem Otacon’a.

Odkrycie garnituru dla Snake’a.
Ukończ całą grę 2 razy.

Możliwość sterowania kamerą podczas cut-scenek
Podczas cut-scenek pociągnij do siebie cyngiel R  by przybliżyć. Gdy jest w przybliżeniu możesz użyć gałki by ruszać kamerą.

Ucieczka z celi (  Medical Room obok Torture Room )
Po scenie w torture room, przyjdzie Otacon by dać Snake’owi wszystkie potrzebne rzeczy by uciec z celi. Lecz jeśli poczekasz trochę dłużej to wtedy Ninja przyjdzie i otworzy  drzwi dla ciebie (  w trochę mniej konwencjonalny sposób : )  ).

Szybsze zdobycie podwyższonego  poziomu zwisania
Znajdź pomieszczenie gdzie będzie się można chwycić krawędzi jak przeskoczysz barierkę by krawędzie byli  jedna pod drugą, czyli gdy będziesz zwisał by pod tobą były niższe kondygnacje (  jak np. po lewej stronie w pomieszczeniu z Rex’em ). I w momencie gdy będziesz się puszczał z wyższej na niższą kondygnację to w czasie lotu najlepiej wciskaj klawisz akcji by chwycić się niższej kondygnacji, jeśli powtórzysz to 5 razy uzyskasz level 2 zwisania czyli twój bohater będzie silniejszy i będzie mógł zwisać dłużej. Możesz to powtarzać kilkakrotnie by uzyskać najwyższy poziom czyli level 3. Jest to szybszy sposób niż przy podciąganiu się gdy zwisasz na krawędzi za barierką.

Zostać „zmoczony moczem” przez wilka a będą twymi przyjaciółmi 😀
Po walce z Psycho Mantis’em, idx za Meryl przez legowisko wilków. Na samym końcu legowiska będzie czekać Meryl z dwoma wilkami. Uderz Meryl raz i szybko włącz i skryj się w pudle. Meryl wskaże małemu wilkowi by „nasikał” na Snake’a gdy ten jest w pudle. Gdy zostaniesz „zmoczony” możesz swobodnie przemieszczać się po legowisku wilków ponieważ będą wyczuwać jednego ze swoich oczywiście nie możesz zdejmować pudła bo jeśli wyłączysz pudło zaatakują Cię.

Odzyskiwanie paska zdrowia w walce z Ninją
Kiedy walczysz z Ninją w laboratorium Otacon’a popatrz w północno-wschodni róg pomieszczenia gdzie stoją ulubione maskotki Nintendo. Jeśli strzelisz w Mario w trybie 1 perspektywy pojawi się nad Mariem napis”1UP” i wtedy wzrośnie pasek życie Snake’owi. Możesz tego używać ile tylko chcesz.

Widok przez oczy Mantisa
Podczas sceny gdzie Meryl zostaje kontrolowana przez Psycho Mantisa który stoi przy otwartych drzwiach levelu 5- drzwi prowadzących do commissioner room, popatrz na Meryl z widoku 1 perspektywy, zauważysz że to nie będzie widok z twych oczu tylko widok będzie jakby z perspektywy Mantisa. Obraz widzący Snake’a czyli naszego bohatera z perspektywy Mantisa będzie czarno biały i będą słychac wydobywane dźwięki, szumy oddechu Mantisa.

Widok przez oczy Mantisa#2
Podczas walki przełącz się w tryb FPP, po chwili obraz zacznie się ruszać, a jeżeli poczekasz jeszcze dłużej to zaczniesz oglądać świat oczami Mantisa.

„Zdenerwowana” Meryl
Zaraz jak spotkasz Meryl w Restroom w Nuke Building, przejdź do widoku z 1 perspektywy i gap się na jej biust. Będzie mówić komentarze jak „Nie patrz się na mnie tak „ : )

Zmienione przemówienie Mantisa
Gdy spotkasz Mantisa w Nuke Building, pokaże ci swe zdolności psychokinetyczne czytajac twa kartę pamięci. Jeśli masz sejvy z gier takich jak: The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Smash Bros., Melee, Super Mario Sunshine, czy Eternal Darkness, Mantis powie Ci że lubisz grać w te gry.

Plakat „Anubis”
W laboratorium Otacon’a, na ścianie znajduje się plakat gry Zone of the Enders: Anubis, gdzie Otacon wspomina w czasie cut- scenki. Fani tej gry powinni rozpoznać ten plakat jako art z gry jaki znajduje się na oryginalnym pudełku tej gry.

Plakat „ Eternal Darkness”
W  Armory na poziomie B2, w hangarze czołgów, jest sześć oddzielnych pomieszczeń. Jeśli wejdziesz to środku prawego pomieszczenia na górze, w tym pomieszczeniu powinna znajdować się szafka z plakatem Eternal Darkness.

Gamecube i pad ( bezprzewodowy )
W labolatorium Otacon’a popatrz na biurko gdzie znajduje się GameCube z padem bezprzewodowym. Popatrz na monitor który jest obok niego by zobaczyć ekran ładownia się GameCube.

Napis Outer Heaven
Po scenie jak Ninja zabija wszystkich żołnierzy w korytarzu który prowadzi do jego laboratorium, popatrz na żołnierza który znajduję się najbliżej drzwi. Musisz popatrzeć na niego za pomocą lornetki, a na jego klacie zobaczysz napis z widniejącym napisem w rubryce Outer Heaven.

Strona internetowa Silicon Knights
W Tank hangar za drzwiami Levelu 2 popatrz na kumputer który jest blisko drzwi. Była tam strona Silicon Knights.

Nowa droga do pomieszczenia tortur
Tuż przed wejściem po drabinie do pomieszczenia z szefem DARPA, jest szyb, wejdź do niego, znajdziesz tam rationka, idź do końca a zobaczysz salę tortur.

Ikony na karcie pamięci
Ikonka ze Snake’iem wyświetla się podczas pierwszego przechodzenia gry. Po przejściu gry poddając się na torturach po następnym rozpoczęciu gry z tego save’u na ikonce będzie podobizna Otacona, a w przypadku nie poddania się na torturach będzie to ikonka Meryl. Po dwukrotnym ukończeniu gry na ikonce będzie Ninja.

Szybsza zmiana ciepła kart PAL
Bo wyjściu z pokoju kontrolnego Metal Gear’a udaj się w lewo i przebiegnij koło dwóch par schodów nie schodząc na nich. Pobiegnij dalej, aż do wschodniej ściany hangaru a na radarze zobaczysz mały balkonik bez możliwości wejścia. Opuść się z poręczy na ten balkon a na nim ujrzysz dwie rury – jedną czerwoną, a jedną niebieską. Strzelając w czerwoną i dając się dotknąć parze Pal Key zrobi się czerwony, a strzelając w niebieską – niebieski.

Zoom w czasie cut-scenek
Naciśnij przycisk R żeby przybliżyć, zmieniać położenie kamery możesz gałką C.