SNAKE TALES:
„BIG SHELL EVIL”

Zaczynamy na dachu Strut E. Skieruj się do schodów znajdujących się na południu (uwaga na dwóch strażników patrolujących dach), zbiegnij na dół i wejdź do środka Strutu. Omiń strażników i dostań się na DE Connecting Bridge.
Zejdź schodami na dolną część mostu i podbiegnij pod Strut E, powinny się tam znajdować granaty ogłuszające i amunicja do USP. Wróć na górę i przejdź do Strut D. Pobiegnij na zachód. W środkowej części lokacji znajdziesz Ration (przy drzwiach natkniesz się na amunicję do USP i bandaż), zabierz go i skieruj swe kroki do drzwi wiodących na CD Connecting Bridge.
Przy wyjściu uważaj, aby nie namierzyła Cię kamera (najlepiej pod nią przejść). Na moście spotkasz dwóch przeciwników, ale kłopotów narobić może zapadająca się podłoga na niższej partii mostu. Wejdź do Strut C.
Najpierw udaj się do toalet i pootwieraj wszystkie kabiny w poszukiwaniu przedmiotów (uwaga na strażnika). Kiedy już je przeszukasz, podąż do kuchni, a dokładniej do zamkniętego składziku na jej północnym-wschodzie.
Nadszedł czas na małą strzelaninę. Musisz wyeliminować wszystkich napierających wrogów. Jako, że są ubrani w kamizelki kuloodporne, najszybszym sposobem na pokonanie ich jest strzał w głowę z USP. Jeżeli nadal posiadasz granaty ogłuszające, to właśnie nadszedł odpowiedni moment na ich użycie (dobrze wykonany rzut unieszkodliwi przeciwników od razu). Najlepszym miejscem na prowadzenie ostrzału jest zaszklony pokoik z Node’em. Gdy uporasz się z intruzami, otrzymasz dodatkowego Rationa.
Teraz musisz przejść do Strut B. W tym celu skieruj się na BC Connecting Bridge. Na moście nie napotkasz większego oporu (jeden strażnik i Cypher).
Znajdując się w Strut B, otwórz szafki ulokowane na prawo od wejścia (znajdziesz Ration i amunicję do USP).
Teraz należy odszukać i obsłużyć Node’a (wciskając przy nim przycisk akcji). Po aktywacji urządzenia czeka Cię wycieczka do Strut F. Nie możesz jednak skorzystać z drogi wiodącej przez Strut A. Powinieneś cofnąć się z powrotem do Strut E, a następnie do mostu łączącego EF.
Na EF Connecting Bridge napotkasz latające Cyphery. Użyj Chaff Granade, bądź postaraj się zestrzelić urządzenia za pomocą USP (strzelaj w ich karabiny). Ruszaj do Strut F.
W miejscu tym nie możesz zostać zauważonym przez kogokolwiek. Przekradnij się najpierw na dół pomieszczenia, do dużego pokoju znajdującego się na północy. Znajdziesz tam M4 i amunicję. Następnie rozpocznij poszukiwania dziewczyny (znajduje się ona na piętrze, we wschodnim pomieszczeniu).
Złap ją za rękę (przycisk akcji) i, uważając na wrogów, wyprowadź na EF Connecting Bridge, po czym przejdźcie razem do Strut E.
Tutaj czeka Cię kolejna batalia ze strażnikami. Jednakże tym razem nie chodzi o wyeliminowanie przeciwników. Celem jest dotarcie do drzwi ulokowanych na północnym -zachodzie. Na początku starcia korzystaj z M4, atakując oponentów nadchodzących z południa i zachodu. Kiedy już pozbędziesz się natrętów, zbierz miny i zatarasuj nimi drogę przeciwnikom, którzy nadciągną z południa. Zabierz dziewczynę i skierujcie się do drzwi. Jeżeli pojawi się przeciwnik, wykorzystaj M4 lub USP. Gdy przekroczycie drzwi, czeka Cię walka z bossem. Pokonanie go zakończy misję.
Harrier Boss Battle

Na początek zbierz wyrzutnię Stinger i pociski. Strzelaj w Harriera przy każdej nadarzającej się okazji. Jeżeli samolot odleci zbyt daleko i Stinger nie będzie w stanie go namierzyć, poczekaj. Po chwili przeciwnik pojawi się ponownie w zasięgu wzroku. Wtedy należy wystrzelić pocisk, a następnie ukryć się za dowolną osłoną. W przeciwnym wypadku zostaniemy poczęstowani serią z karabinu bądź rakietą. Jeżeli Harrier znajdzie się bezpośrednio nad Snake’iem, usiłując poparzyć Węża, należy błyskawicznie zejść schodami na niższy poziom mostu. Tam nie sięgnie bohatera gorące powietrze spod silników maszyny. W momencie, gdy zasypany zostaniesz gradem bomb lub dziesiątkami rakiet, powinieneś pospiesznie przeskoczyć przez którąś z barierek mostu, gdyż w czasie animacji przeskakiwania przez przeszkodę Snake jest nieśmiertelny (mały błąd ułatwiający rozgrywkę).