Kilka nowych i ważnych informacji odnośnie Metal Gear Rising: Revengeance:

– nasza postać będzie mogła się rozwijać, za zabrane podczas walki punkty kupimy modyfikacje dla ciała oraz dodatkowe ciosy
– Raiden może zbierać bronie z pola walki oraz zyskiwać ulepszenia od poległych przeciwników, w tym bossów
– zgromadzony sprzęt podlega zeskanowaniu, po czym przekazywany jest dalej do rozwoju
– Raiden absorbuje energię przeciwników, pozwala mu to na wykonywanie silniejszych i bardziej zaawansowanych akcji
– oczywiście używany także innych broni niż katana, silniejszy arsenał otworzy alternatywne ścieżki na drodze protagonisty
– postać znana z pierwszego trailera to nie Vamp; nazywa się Sam i jest istotną personą dla historii gry. Należy do grupy Desperado, walczącej o dominację w spornym regionie
– Sam to swego rodzaju rywal dla Raidena, walczy stylem łączącym techniki brazylijskie połączone z japońską sztuką pojedynków
– twórcy nie mają planów dla potyczek online, za to możemy się spodziewać dodatków do ściągnięcia, w tym większej ilości zadań oraz nowych grywalnych postaci
– Metal Gear Rising nie będzie korzystał z funkcji kontrolerów takich jak Move czy Kinect
– gramy więcej niż jedną wersją Raidena, w tym m.in wcieleniem znanym z Metal Gear Solid 4 tu roboczo nazwanym Białym Raidenem

Źródło: Hideo Kojima, GameTrailers, PSM