The Phantom Pain daleki od ukończenia
- niedziela 1 grudnia 2013
- Opublikowane w Hideo Kojima . Metal Gear Solid Ground Zeroes . Metal Gear Solid V . Phantom Pain . Wywiad
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Jak dotąd trailery pokazujące wędrówkę Snake’a przez afgańskie terytoria budowały obraz, jeśli nie bliskiej ukończenia, to co najmniej zaawansowanej produkcji gry, jednak słowa Hideo Kojimy przytaczane przez nowy numer Famitsu dają całkowity obrót sytuacji. „Prace nad główną częścią muszą jeszcze trochę potrwać, ze względu na olbrzymi rozmiar gry” – wyjaśnił designer. Długi okres dłubania nad kodem naprowadził twórców na kurs wypuszczenia przynajmniej jednego kawałka z całości, którym okazało się Ground Zeroes.
W porządku ale nadal jesteśmy w kropce gdy chodzi o termin wydania na świat pełnej odsłony Metal Gear Solid V. „Ten moment nastąpi gdy PlayStation 4 zadomowi się na dobre w domach graczy”. Obecny na premierze konsoli w Nowym Jorku Kojima miał na myśli oczywiście całość raczkującej obecnej generacji, ale kierunek jego planu jest jasny: piątka wyjdzie wtedy, gdy klimat ekonomiczny będzie najbardziej sprzyjający dla jej sprzedaży.
Tego się można było spodziewać zwłaszcza po uzależnieniu daty premiery od sprzedaży GZ.