Na przyszły tydzień zaplanowano otwarcie kalifornijskiego oddziału Kojima Productions – wyćwierkał na profilu społecznościowym Hideo Kojima. To efekt prac mających za zadanie zmianę filozofii studia w dostosowaniu jej do wymagań Zachodniego odbiorcy. Pierwszym takim zbliżeniem będzie zaprojektowanie komponentów składających się na sieciowe batalie w Metal Gear Online a końcowy rezultat ma funkcjonować bez japońskich naleciałości za to w stylu produkcji grających pierwsze skrzypce w potyczkach online.

Pomijając przyszłość studia, Hideo Kojima przygotowuje na otwarcie demonstrację gameplay’u piątki. Niestety prezentacja prawdopodobnie pozostanie przeznaczona wyłącznie na wewnętrzny użytek pomijając szerszego widza. Ciekawostką natomiast jest prywatny pokaz mechanizmów rozgrywki dla Avi’ego Arada. Producent kinowej adaptacji Metal Gear Solid miał okazje jako pierwszy zaznajomić się z fragmentami gameplay’u, który wywarł na nim wrażenie aspektami kinematograficznymi co w sumie tłumaczy czemu to hollywoodzka szycha dostaje ekskluzywny wgląd w pracę studia. Japoński designer tym samym nie po raz pierwszy podejmuje próby zacieśniania związków z Fabryką Marzeń.