Ground Zeroes na dwóch generacjach
- wtorek 18 lutego 2014
- Opublikowane w Analizy . Fox Engine . Galeria . Hideo Kojima . Kojima Productions . KojiPro . Metal Gear Solid Ground Zeroes . Metal Gear Solid V . Phantom Pain . Trailer
- Przez SALADYN
- Zostaw komentarz
Na zapowiedziany trailer porównujący wizualne różnice na obu generacjach konsol w Ground Zeroes trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Kojima jednak postanowił nie trzymać niezdecydowanych w napięciu i ujawnił kilka oficjalnych screenów porównujących oprawę MGSV z wszystkich czterech docelowych platform. Trzeba przyznać że różnice są znaczące i gracze celujący w jak najlepszą oprawę powinni mieć teraz tylko problem w którego nextgena się zaopatrzyć. Poza obrazkami przedstawiono również tabelkę w której wyszczególniono rozdzielczości i framerate w jakich będzie wyświetlana grafika MGSV. PS4 góruje nad wszystkimi sprzętami z swoim 1080p, reszta musi zadowolić się rozdzielczością 720p przy czym grafika na PS3 i X360 będzie upscalowana. Framerate na nowej generacji ma trzymać stałe 60 FPS a stare sprzęty muszą się zadowolić 30 klatkami na sekundę. Podobne porównanie czeka również Phantom Pain.
Kudosy dla Fai za link na forum.
Czyli że PS3 generuje chmury na niebie a PS4 nie?:P
To niebio na PS3 to raczej tekstura a na PS4 akurat było czyste niebo.