Po pierwsze, czy możesz nam powiedzieć co reżyser filmowy Ryuhei Kitamura wprowadził do tytułu?

Odkąd Metal Gear Solid wyszło w Japonii w 1988 roku Pan Kitamura stał się jego zagorzałym fanem. Reżyserując takie filmy jak „Sky High”, „Alive” i „Versus” wprowadził całe jego doświadczenie do MGS: TTS, wymyślając wszystkie wspaniałe cut-scenki, których nigdy nie powinniśmy zapomnieć. Kitamura był bardzo podekscytowany mając możliwość powtórzyć historię z Shadow Moses i z jego kinowym doświadczeniem dając przerywnikom filmowym coś od siebie.

Jak prezentowała się współpraca Hideo Kojimy i Higeru Miyamoto wraz z Silicon Knights, którzy byli odpowiedzialni za złożenie gry do kupy?

Obaj panowie byli bardzo zaangażowani w projekcie. Ich doświadczenie i wizje były bardzo pożyteczne podczas spotkań na których debatowaliśmy co ma być dodane a co nie.

Jak doszło do zaangażowania Silicon Knights do prac nad The Twin Snakes?

Pan Myamoto i Pan Kojima mówili jakiś czas o tym projekcie, ale zespół Kojimy był zbyt zajęty tworzeniem MGS 3: Snake Eater. Silicon Knights jako drugi pod-oddział wysokiej jakości Nintendo doskonale nadawał się do tej pracy.

Gra jest zasadniczo remake’iem MGS’a z PSX z dodatkowymi cechami, takimi jak widok FPP, zwisanie, czy chowanie ciał. Czy w tytule są jakieś nowe zawiłości fabuły, czy też zdolności bohatera?

Nie, nie ma żadnych zmian w scenariuszu.

Jakich bonusów możemy się spodziewać po ukończeniu gry?

To niespodzianka.

Czy jest możliwość wydania zupełnie nowego Metal Geara dla konsoli Nintendo w przyszłości?

Na razie zespół Kojimy jest pochłonięty pracą nad grą Metal Gear Solid 3, zobaczymy co będzie potem.