MGS 4: Guns of the Patriots
- niedziela 26 września 2010
- Przez La-Li-Lu-Le-Lo
- Trzech reżyserów...
- M4 SOPMOD is the tool!
- Metal Gear Gekko
- Nawiązania do filmów i gier w MGS4
- Octocam Sneaking Suit
- Omówienie trailera z TGS 2k6
- Pierwszy art pod lupą
- Opisy postaci z MGS4
- Q&A z IGN [kwiecień 2008]
- Solid Eye System
- Solidne Oko
- Kojima któtko o Snake'u
- Wprowadzenie do MGS4
- Wyjaśnienia symboli z trailera
- Zespół Wernera
- Info
- Potworne narodziny. Formalna analiza Metal Gear Solid 4
- Trofea dla Metal Gear Solid 4
- Trailery Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots część 1
- Trailery Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots część 2
- O PROJECT ITOH
- Dialogi MGS4 (cz.7)
- Postacie (MGS4)
- Staff (MGS4)
- Artykuł z Famitsu (MGS4)
- Co nowego w MGS4?
- Dialogi MGS4 (cz.1)
- Dialogi MGS4 (cz.2)
- Dialogi MGS4 (cz.3)
- Dialogi MGS4 (cz.5)
- Dialogi MGS4 (cz.6)
- Dialogi MGS4 (cz.4)
- Dialogi MGS4 (cz.8)
- Dialogi MGS4 (cz.9)
- Dialogi MGS4 (cz.10)
- Dialogi z Trailera z e3 2k6
- Dlaczego Snake musi umrzeć?
- Duchy w MGS4
- Emblematy
- Jak walczyć z szefami
- Kody & Tipsy
Dział zaczyna się od „Dialogi z MGS4 (cz.4), warto by było zastanowić się nad uporządkowaniem tego, to raz. A dwa analogicznie zbudować inne działy by miały podobny szablon tekstu np. wpierw Info, Trailery, potem ogólnie symbolikę i inne poddziały 🙂 Wiecie o co chodzi?