Ciekawostki w MGS1
- sobota 25 września 2010
- Przez Askel
Są to cytaty, które pojawiają się tylko w japońskiej wersji, gdy zadzwonimy pod numer 140.07.
– To pierwsza gra, która ma scenę otwierajacą stworzoną na wzór filmowy. Poszczególne nazwiska twórców pojawią sie w rogu, dzieki czemu wyglada to bardzo fajnie.
– Poczatkowo zaplanowano grę bez doków, mieliśmy zaczynac na planszy Heliport. Właśnie dlatego wszystko zostaje nam wyjaśnione właśnie tam. Doki dodano by zaprezentować nam elementy stealth. W tym momencie gry jesteśmy najbardziej spięci, ponieważ nie mamy broni
– Po lądowisku dla Hinda mial poruszać sie podnośnik, ale ostatecznie wylądował w dokach. (motyw z jeżdżącym podnośnikiem widać na pierwszych trailerach z MGS1)
– Johnny nie korzysta z ubikacji, gdy oglądamy go z kanału wentylacyjnego, po prostu się obija. Cela Meryl jako jedyna nie ma robaków i ma dużo papieru toaletowego. To dlatego, ze Johny dba o nią
– Ocelot miał początkowo walczyć kilkoma pistoletami, ale wyglądał wtedy głupio, więc walczy jednym
– W walce z czołgiem, Raven ma ukrytą poze. Używa jej, jeżeli unikniesz pierwszych sześciu strzałów z działa, ale dasz trafić się siódmym
– Gdy walczysz z czołgiem na Extreme, to tak jakbyś walczył z prawdziwym czołgiem
– Początkowo miałes chodzić po podłodze podłączonej do prądu, bez możliwosci jego wyłączenia. Gdybyś się czołgał, Snake by sie ‘podniecił’. Później uznaliśmy, że należy zniszczyć panel, ale to było trudne i trzeba było pokierować rakietą do ściany z lewej strony. Uprościlismy to.
– Ninja miał mieć ruch, w którym z jego ‘oka’ wydobywała się wiązka lasera i pojawiała się jego kopia.
– Gdy Ninja pod koniec walki wariuje, krzyczy adenina, tymina, guanina i cytozyna, czyli elementy składowe DNA. Ma to podkreślać motyw genów
– Otacon miał mieć ukryty pokój, w którym przechowywałby nam rzeczy. Moglibyśmy tam wchodzic i je zabierać. Był już nawet zrobiony model pokoju, jednakże zrezygnowano z tego pomysłu.
– Otacon jest jedyną postacią, której wygląd nie zmienia się przez całą grę
– Styl chodzenia Meryl to cat walk
– Jaskinia z wilkami miała być bardziej skomplikowana. Miała przypominać labirynt
– W drugiej walce ze Sniper Wolf można było ją zabić tylko przy użyciu PSG1. Gdy używamy Nikity, animacja jej śmierci jest inna. Widać także jej plecak.
– Zadzwoń do Mei Ling, zostaw rozmowę z nią przy opcji Save i Do Not Save na dluższą chwilę i patrz co się stanie.
– Można zniszczyć dźwig w Blast Furnace
– Raven początkowo miał umrzeć z rękami złożonymi jak do modlitwy.
Jeszcze nie komentowane.