Etyka Rising
- piątek 27 sierpnia 2010
- Opublikowane w Matsuyama . Metal Gear Rising: Revengeance
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Wydawałoby się że twórcy kolejnej odsłony serii wraz z nadchodzącymi zmianami zamierzają uczynić z niej produkt nie tylko bardziej przystępny dla nowej grupy odbiorców, także bardzie uproszczony, łatwiejszy. Nic bardziej mylnego. Przejście gry bez zostawiania za sobą stosów trupów uczyni z rozgrywki zdecydowanie trudniejszą zabawę. Producent gry rozumie że pewne ugrupowania będą dążyć do tego by ograniczyć wizualną przemoc na ekranie. Nie wystarczy że uczynimy ją mniej widoczną lub zmienimy kolor krwi – mówi Matsuyama – istotą piękna staje się przejście bez zabijania. Zapowiada że nie wynagrodzi graczy za efektowne zabijanie ludzi, co sprawi że tytuł stanie się bardziej wymagający. Przemoc będzie jednak wyraźna. Rzecz w tym że cięcie wroga na kawałki niesie ze sobą konsekwencje – ból krojonego przeciwnika, ekspresja jego uczuć ma uderzać w gracza, zmuszając do refleksji i określając jego dalsze akcje na poziomie moralnym. Nie chodzi tylko o poruszanie sumienia, dzięki temu gracz ma zdawać sobie sprawę z realności swoich działań.
Jeszcze nie komentowane.