Pierwszy odcinek podsumowania/skrótu dotychczasowych informacji. Zbliża się Tokyo Game Show więc taka opcja pozwoli nam na szybkie ściśnięcie najważniejszych niusów z dotychczasowo okresu. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim czasie?

Hideo Kojima sprawdza nie tylko swoje pierworodne dziecko pod skalpelem ludzi z Bluepoint Games – swoich testów doczekał się także Zone of the Enders 2. Prócz jednego zrzutu z cutscenki, więcej nie było dane nam zobaczyć:

Yoji Shinkawa kupił smartphone’a – według słów Kojimy, zakup pozwoli mu na założenie konta na Twitterze, a przynajmniej Hideo bardzo by tego chciał. Pomimo protestu ze strony (nie)oficjalnych przeciwników sieci społecznościowych na naszym forum, taki zabieg zapewne umożliwiłby nam poznanie większej ilości szkiców od artysty.

Kojima Productions przygotowuje się na targi w Tokio. Biorąc pod uwagę ostatnie wyciszenie, można chyba mówić o ciszy przed burzą.

Nintendo potwierdziło wcześniejsze informacje na temat tego iż Metal Gear Solid 3D będzie kompatybilny z rozszerzeniem do 3DSa w postaci Slide Pada. W praktyce oznacza to że grać będziemy mogli z użyciem drugiej gałki analogowej.

Człowiek czasami musi wczuć się w akcję, zwłaszcza grając w swoją ulubioną serię. Na przeciw takim oczekiwaniom wychodzi Sony, oferując graczom unikalną wersję kontrolera Dual Shock 3. Pad ma zostać wydany w Japonii, z okazji premiery kolekcji Metal Gear Solid HD, 17 listopada. Różnić się będzie od standardowego kontrolera kamuflażem, tutaj opisanym jako Urban Camouflage. Cena wyniesie 5,500 jenów. Bierzecie?

Dzisiejszy poranek w KojiPro okazał się wyjątkowo pracowity. Od rana trwają pracę nad sesją motion capture w sekwencji z użyciem lin. Hideo Kojima nie zdradził więcej, możemy jedynie spekulować w jakiej grze przechwytywanie ruchu aktorów okaże się przydatne. Zapowiada się niezła akcja: