Metal Gear Solid HD chodzi w 60 FPS-ach
- piątek 29 lipca 2011
- Opublikowane w Hideo Kojima . Metal Gear Solid HD
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Kto pamięta i w zasadzie ma dość chrupania ekranu w klasycznych odsłonach serii, powinien szczególnie zwrócić uwagę na odświeżoną w HD kolekcję. Pisaliśmy już znaczenie wcześniej iż MGS 3 będzie chodził w upragnionych 60 FPS-ach, jednak ta sama liczba klatek na sekundę nie ominie także reszty gier z zestawu. Zmianami ekscytuje się już Hideo Kojima, zwiększenie ilości FPS-ów pozwoliło mu na osiągnięcie większej płynności, jednak sam kładzie większy nacisk na zwiększenie poczucia realizmu w grze twierdząc iż: to co powyżej 45 FPS-ów, nasz mózg traktuje już jako bardziej realne. Dzięki temu taki MGS 2 ma być bardziej „żywy”, choć jak zdradza twórca, już na PlayStation 2 testowano wersje tych samych gier w podobnej prędkości, rodziło to jednak problemy z odtworzeniem dżungli i detekcją kolizji.
Jeszcze nie komentowane.