Twórcy Metal Gear Rising opowiadają o grze
- piątek 1 czerwca 2012
- Opublikowane w E3 . Kojima Productions . Metal Gear Rising: Revengeance . Platinum Games
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Nasyciliście się już zwiastunem Revengeance? Pora więc dowiedzieć się co twórcy mają nam do zaproponowania w związku z rozgrywką. Pomimo ciężkich zmian, wraca sporo założeń z oryginalnego projektu. Podobnie jak w poprzedniej wersji, główny nacisk kładzie się na dokładne i swobodne operowanie mieczem; cięcia kataną mają pozwolić graczowi na większą kontrolę nad środowiskiem, w końcu nic nie stoi na przeszkodzie (dosłownie) żeby samemu wyrąbać sobie ścieżkę lub użyć elementów otoczenia w charakterze broni. Oprócz tradycyjnego machania mieczem, Raiden ma też umiejętności typowe dla nowoczesnego ninja. Akceleracja postaci ma pozwolić nam na przyspieszone ruchy – takie rozwiązanie umożliwi graczowi na głębszą eksplorację otoczenia, osiągnięcia miejsc z których może zastosować odrębną taktykę na wrogów. W trailerze widzieliśmy jak Raiden używa wyrzutni rakiet, to znak że twórcy nie ograniczają się tylko do użycia katany. Trzonem fabuły mają zaś być m.in rany i wina jaką Raiden odczuwa z czasów walk gdy uczestniczył w wojnie jako dziecko. Zwiastun oraz wyjaśnienia twórców, obejrzycie tutaj.
Jeszcze nie komentowane.