Ground Zeroes – więcej niż jeden otwarty świat
- sobota 22 września 2012
- Opublikowane w Fox Engine . Kojima Productions . Metal Gear Solid Ground Zeroes . Tokyo Game Show
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Mówiąc o Metal Gear Solid: Ground Zeroes mimowolnie nasuwają się skojarzenia z serią Grand Theft Auto. Porównanie jak najbardziej uzasadnione, zgodnie z zapewnieniami Hideo Kojimy, budowa świata w Ground Zeroes opiera się na na strukturach przypominających te znane z Grand Theft Auto, gdzie każdy rejon to otwarty świat. Plansza zaprezentowana w demie to dopiero mały przykład możliwości. Natomiast nie musimy obawiać się o kwestie loadingów, z wyjątkiem przenoszenia się między krajami, cały proces ładowania odbywa się w tle rozgrywki. Pod wieloma względami Ground Zeroes będzie matrycą dla przyszłych projektów. Koncept otwartych światów i swobodnego stylu rozgrywki ma stać się standardem dla nowej generacji gier budowanych w oparciu o silnik FOX – poinformował Hideo Kojima na panelu podczas Tokyo Game Show.
Jeszcze nie komentowane.