Remake oryginalnego Metal Gear Solid? Hideo Kojima szuka studia, które uwspółcześni klasyczną przygodę na Shadow Moses
- wtorek 25 czerwca 2013
- Opublikowane w E3 . Fox Engine . Kojima Productions . Metal Gear Solid . Wywiad
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
W skrócie: zamierza zwalić robotę na innych, samemu przyglądając się z boku jak zewnętrzne, względem Kojima Productions, studio podejmuje siły przerzucenia kultowej odsłony w realia aktualnie panujących standardów. Restart pierwszej misji Snake’a w trzech wymiarach miałby przynieść powiew świeżości do zardzewiałej mechaniki oryginału, z czego sama gra powstałaby w oparciu o Fox Engine. Bez wgryzania się w detale, Hideo Kojima poinformował o procesie poszukiwania zespołu, który podołałby zadaniu adaptacji a kiedy ta dojdzie do skutku, tego pewnie nie wie sam designer.
„he requested remakes using Fox Engine for the first two Metal Gear Solid titles”
Hmm… A jeśli chodzi o Metal Geary z MSXa?
Wtedy raczej nie padło by słowo SOLID 🙂
Mogli źle zrozumieć Kojiego, może być jakiś błąd w tłumaczeniu. Dwójka nie jest taka stara, co innego MG/MG2:SS
No właśnie, ludzie często się mylą.
Czas pokaże.
Solidny, dalej leci:
Drugi remake, po Twin Snakes.
Mam dylemat, z jednej strony mnie telepie z podniecenia na samą myśl o powrocie na Shadow Moses w jej pierwotnym stanie i w nowej oprawie ale z drugiej mam obawy że jednak wysiłek nie będzie wart zachodu jak Twin Snakes.
Saladin01
To, że tak pisze, to może być radosna twórczość autora, który wstawił gadkę o Twin Snakes żeby nie powtarzać kolejny raz „MGS remake”. Nie bez powodu pada słówko „apparently”. Póki nie ma bezpośrednich cytatów, nie kupuję tego. A może po prostu marzy mi się MG i MG2 :). Chociaż faktycznie może chodzić o MGS, o przy tym byłoby mniej roboty (scenariusz, postacie) i do kolekcji jak znalazł. MG i MG2 nadają się na restart serii, bo z tym co jest można je robić od podstaw.
Wspaniała wiadomość 🙂
Niestety to nieporozumienie. Kojima wyjaśnił sytuację na twitterze.