Hideo Kojima dzieli się postępami prac nad Metal Gear Solid V
- poniedziałek 29 grudnia 2014
- Opublikowane w Ciekawostki . Galeria . Gameplay . Hideo Kojima . Metal Gear Solid V . Phantom Pain
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
I wiecie, nie mogło zabraknąć ani wspomnienia o kurczaku, ani słów o tym, jak składanie w procesie dewelopingu poszczególnych fragmentów (od programowania poprzez tworzenie postaci, aż do przerywników i dźwięku) w całość musi podczas grania przekuć się w interesującą i dramatyczną grową narrację. Ciężko natomiast wyczuć, w jakim dokładnie stadium progresu znajduje się obecnie The Phantom Pain. Na całe szczęście zdjęcia dokumentujące deweloping Piątki pokazują, że prace idą w jak najlepszym kierunku.
Lepiej podałby oficjalną datę premiery.
shalashaska, w branży gier komputerowych siedzę nie od dzisiaj i powiem Ci jedno: sto razy lepiej dla twórcy jest wstrzymywać się z podawaniem daty oficjalnej premiery, jeżeli produkt nie jest jeszcze gotowy, niż podać datę i ostatecznie wydać niedokończony produkt pełny błędów i niedociągnięć, bo niejeden producent się już tak pospieszył i w efekcie dostaliśmy np. takie TESO, które okazało się jednym z największych rozczarowań wszech czasów (również w mojej opinii). Poza tym MGS jest już tak rozpoznawaną marką, że nie można dziwić się chęci nieustannego podtrzymywania zainteresowania przez twórców. Ja nie mam nic przeciwko, o ile rzeczywiście finalny produkt będzie spełniał moje oczekiwania.