Co z sieciową zabawą w Rising?
- niedziela 6 lutego 2011
- Opublikowane w Kojima Productions . KojiPro . Matsuyama . Metal Gear Rising: Revengeance
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Sieciowa rozgrywka w nadchodzącym MGS: Rising może być wysoce pożądanym elementem. Jak jednak będą prezentowały się tryby wykorzystujące net, tego wciąż nie wiemy. Ciekawie w tym kontekście jawi się profil byłego już programisty Thiago Cornelius De Leon. Jakiś czas temu zasilał szeregi KojiPro uczestnicząc na szeroką skalę w dewelopingu samej gry, przy czym pełnił tam głównie funkcję Online Lead Designera. Jego praca trwała równo rok począwszy od 2009 do 2010, co wydaje się istotne jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt że jeszcze w zeszłym roku, Shigenobu Matsuyama zastanawiał się jakie elementy związane z graniem przez sieć zagoszczą w grze. Pewne prace najwyraźniej zostały już poczynione znacznie wcześniej. A tak już zupełnie z innej beczki, notatka najwyraźniej potwierdza że przyjdzie zmierzyć się nam z bossami. Pewnie obejdzie się bez śpiewania, ale na pewno nie zabraknie maszyn. Możecie już ostrzyć mieczyk.
Ano multi w Rising intryguje mnie niezmiernie od ogłoszenia projektu , czy to będzie jakaś ciekawa zagrywka rodem z Assasin’s Creed Brotherhood czy skończy się na zwykłym strzelaniu pełnym bug’ów i glitchy ja w MGO.
W sumie co się dzieje z MGO? Kiedyś mieli wielkie plany, Psycho Mantisa mieli tam wsadzić…
Nie mam pojecie ale chyba grają w to już tylko najwięksi zapaleńcy i fani.
Ja grywam i wszystkich zapraszam, jak tylko znajdzie sie fajna grupka osób do gry na lvl 10-13 to chętnie postawie dobrego serva i możemy grac nawet pół dnia, jeżeli jest ktos chętny to pisać, zasady, tryby itd do ustalenia, pozdrawiam i czekam na wiadomości.
PSN: Lostprophet1992
GG: 6433320
MGO: 1. Lostprophet[PL] lvl. 11 (bywał 12-13)
2. INKUBATOR lvl. 11-13 (k/d 1.6)
Mam wykupione wszystkie 3 dodatki.