Sieciowa rozgrywka w nadchodzącym MGS: Rising może być wysoce pożądanym elementem. Jak jednak będą prezentowały się tryby wykorzystujące net, tego wciąż nie wiemy. Ciekawie w tym kontekście jawi się profil byłego już programisty Thiago Cornelius De Leon. Jakiś czas temu zasilał szeregi KojiPro uczestnicząc na szeroką skalę w dewelopingu samej gry, przy czym pełnił tam głównie funkcję Online Lead Designera. Jego praca trwała równo rok począwszy od 2009 do 2010, co wydaje się istotne jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt że jeszcze w zeszłym roku, Shigenobu Matsuyama zastanawiał się jakie elementy związane z graniem przez sieć zagoszczą w grze. Pewne prace najwyraźniej zostały już poczynione znacznie wcześniej. A tak już zupełnie z innej beczki, notatka najwyraźniej potwierdza że przyjdzie zmierzyć się nam z bossami. Pewnie obejdzie się bez śpiewania, ale na pewno nie zabraknie maszyn. Możecie już ostrzyć mieczyk.