„Obszar multiplatformowy naprawdę ważny”
- piątek 27 sierpnia 2010
- Opublikowane w Kojima Productions . Matsuyama . Metal Gear Rising: Revengeance
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Przeniesienie sagi w sferę multiplatformową dla niektórych było niczym policzek, inni przywitali tą decyzję niczym konsolową amnestię. W wywiadzie dla VideoGamer Matsuyama ukazuję wagę takiego rozwiązania: Myślę, że to bardzo ważne dla przyszłości japońskich wydawców. Capcom pod tym względem wyprzedziło nas, i mogę powiedzieć że większość developerów z Japonii widzi znaczenie tworzenia gier na więcej niż jedną platformę. Jesteśmy gotowi by pójść w tym kierunku. W niedalekiej przyszłości taki trend powinien zdominować Japońskie studia. Producent Rising docenił także rolę komputerów osobistych w tym procesie. Z początku tego nie dostrzegałem, w naszym kraju pecety nie są częścią głównego nurtu gdy chodzi o gry. W Europie wygląda to zgoła inaczej, widząc to w czasie mojego pobytu w Niemczech, uznałem że trzeba podejść poważniej do obszaru związanego z graniem na PC. Jak wiemy MGS: Rising prócz konsol stacjonarnych, powędruje także do właścicieli komputerów.
Jeszcze nie komentowane.