Kojima Productions kończy z grami na wyłączność
- piątek 3 czerwca 2011
- Opublikowane w E3 . Events . Hideo Kojima . Kojima Productions
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
To właściwie banał, ale jeśli spodziewaliście się gier ze strony Kojimy już tylko na jedną konsolę, to zawiedziecie się. Kolejne produkcje od studia ojca Snake’a będą już właściwie multiplatformowe, w czym pomóc ma Fox Engine, silnik graficzny dla nowego projektu Kojimy. Jak zdradza twórca, pracę nad silnikiem rozpoczęły się równo trzy lata temu, zaraz po wypuszczeniu MGS 4, zaś według słów Kojimy ma to być silnik zapewniający najwyższą na świecie jakość. Niewiele wiemy o samym projekcie, ma wykorzystywać opcję Transfarring, co sugeruje że gra uderzy zarówno na stacjonarny oraz przenośny sprzęt od Sony, nie licząc wersji z innych konsol. Filmik z Kojimą prezentującym silnik i nie tylko, znajdziecie w dalszej części newsa.
I w sumie bardzo dobrze, to bzdurne przywiązanie do Sony tylko ograniczało KojiPro i rozwój samego Konami, sam Fox Engine wydaje sie świetnym pomysłem ale znając Japończyków to może sie ten projekt okazać jedna wielką klapą, pierwszym tego przykładem niech będzie Rising który jak mniemam powstaje w oparciu o tą technologię a gra wciąż kisi sie w biurach KojiPro.
A właśnie oni nic nie mówili że Rising chodzi na FE, ale KojiPro już wcześnie zapowiadało nowy silnik dla gry – może stąd te opóźnienia?