Transfarring wyjaśniony czyli początek cloud computing
- piątek 3 czerwca 2011
- Opublikowane w E3 . Hideo Kojima . Kojima Productions . KojiPro . MGS: Peace Walker
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Pisaliśmy już o tym że Kojima Productions rezygnuje z tworzenie gier wyłącznie na jedną konsolę. Ma to swoje uzasadnienie, nie tylko na gruncie ekonomicznym. Założenia takiej polityki opierają się na wprowadzeniu systemu Transsfaring, który pozwala na wymianę stanów gry między oddzielnymi konsolami. W przyszłości studio Kojimy zamierza wydawać daną grę w dwóch wersjach, każda na inną konsolę, tak żeby umożliwić wymianę danych między sprzętami i zapewniam Was, na sejwach się nie skończy. To zresztą zalążek cloud computing, procesów do których wprowadzenia Kojima silnie dąży. Pytanie czy graczom spodoba się pomysł do którego spełniania będą musieli kupić dwa razy tą samą grę?
Cóż jeżeli system pozwoli szarym użytkownikom granie w Rising na NGP bez kupowania osobnej wersji gry plus te wszystkie bajery jak wymiana sejwów to jestem jak najbardziej za, fajnie byłoby gdyby system w jakimś stopniu umożliwiał integracje posiadaczy różnych platform, mam na myśli choćby multi w grach rozgrywane między posiadaczami X360, PS3 i NGP.