Pomimo wyraźnej niechęci Kojimy do stworzenia współczesnej wersji Snatchera, temat nie schodzi z ust twórcy. Do dalszych spekulacji zachęca go wyjątkowe zainteresowanie, otaczające kolejne audycje, w których trwa dyskusja odnośnie zapowiedzianego radio drama bazującego na grze. Łączna suma odbiorców osiągnęła już liczbę 450 tys., co sprowokowało Kojime do postawienia pytania o to czy ta sama liczba ludzi, zdecydowałaby się na zakup gdyby audycja została przekształcona w wirtualny produkt. Z drugiej strony, dodaje Kojima, gdyby gra w 3D bazująca na mechanice otwartego świata o strukturze przybliżonej do L.A. Noire, nie sprzedałaby się powyżej 500 tys. egzemplarzy, studio mogłoby liczyć na poważne finansowe problemy. Innymi słowy, Hideo i spółka nie zamierzają ryzykować, zwłaszcza że w produkcji wciąż pozostaje tajemniczy diabelski projekt, co w gruncie rzeczy wyklucza zespół z bezpośredniego zaangażowania nad tytułem.