Next-genowy Metal Gear Solid V powali nas grafiką
- czwartek 13 czerwca 2013
- Opublikowane w Fox Engine . Hideo Kojima . Kojima Productions . Metal Gear Solid V . Wywiad
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
„Grafika ma być jeszcze lepsza niż dotychczas” – tak Hideo Kojima opisuje wersję gry na systemy przyszłej generacji. Deweloper celuje w 60 klatek na sekundę i wyższą rozdzielczość, przy czym materiał pokazywany w trakcie targów był nastawiony bardziej pod aktualne konsole i starał się wycisnąć wszystko co obecna generacja ma w zanadrzu. Wygląda więc na to, iż zespół Kojima Productions pokaże pazury dopiero przy PlayStation 4 oraz Xbox One, czas pokaże jak to odbije się na wersji przeznaczonej pod obecne konsole.
co on znowu za bzdury opowiada , przeciez ta prezentajca była rzekomo na xboxone , balem sie ze na ps3 bedzie wygladac duzo gorzej a on znow twierdzi ze na nextgeny bedzie jeszcze inaczej wygladac to ja juz nie rozumiem.