Na zapowiedziany trailer porównujący wizualne różnice na obu generacjach konsol w Ground Zeroes trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Kojima jednak postanowił nie trzymać niezdecydowanych w napięciu i ujawnił kilka oficjalnych screenów porównujących oprawę MGSV z wszystkich czterech docelowych platform. Trzeba przyznać że różnice są znaczące i gracze celujący w jak najlepszą oprawę powinni mieć teraz tylko problem w którego nextgena się zaopatrzyć. Poza obrazkami przedstawiono również tabelkę w której wyszczególniono rozdzielczości i framerate w jakich będzie wyświetlana grafika MGSV. PS4 góruje nad wszystkimi sprzętami z swoim 1080p, reszta musi zadowolić się rozdzielczością 720p przy czym grafika na PS3 i X360 będzie upscalowana. Framerate na nowej generacji ma trzymać stałe 60 FPS a stare sprzęty muszą się zadowolić 30 klatkami na sekundę. Podobne porównanie czeka również Phantom Pain.

Kudosy dla Fai za link na forum.

PlayStation 3 – Dzień

PlayStation 4 – Dzień

Xbox 360 – Dzień

Xbox One – Dzień

PlayStation 3 – Noc

PlayStation 4 – Noc

Xbox 360 – Noc

Xbox One – Noc

Wykres podsumowujący różnice