Sylwetki bossów w Metal Gear Rising: Revengeance
- czwartek 20 września 2012
- Opublikowane w Artykuł . Kojima Productions . Metal Gear Rising: Revengeance . Platinum Games . Tokyo Game Show
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Zapowiedź Metal Gear Rising na Tokyo Game Show wzbudza pozytywne emocje nie tylko ze względu na dynamiczną stronę rozgrywki – zwastun gry przyniósł głębszy wgląd w klasyczne dla serii przerywniki. Poznaliśmy przeciwników Raidena i to ich skrótowe sylwetki przedstawiamy w rozwinięciu wiadomości.
Sundowner – nieoficjalny przywódca w szeregach Desperado Enforcement. Jego imię bierze się od gorących wiatrów w Kalifornii i jest jednym z członków Winds of Destruction. W walce używa maczet o nazwie „Blood Rust”.
Mistral – kobieta-cyborg, której kryptonim nawiązuje do suchego, chłodnego wiatru w Alpach. Podobnie jak Sundowner, należy do grupy Desperado i jest członkinią Winds of Destruction. W pojedynku preferuje bicz, broń która nazywa „Etrangers”.
Monsoon – nazwany tak od wiatrów w porze deszczowej Południowo-wschodniej Azji. Cyborg zdolny do oddzielania części własnego ciała, posługuje się polem magnetycznym, które kontroluje broń o nazwie „Dystopia”.
Użycie nazw wiatrów w charakterze pseudonimów postaci, prawdopodobnie naprowadza nas na rejon pochodzenia antagonistów Jacka. Nawiązanie do wiatru jest nieprzypadkowe. Zarzucony koncept gry budował motyw przewodni na bazie przeciwieństw, które reprezentowały figury bóstwa piorunów Raijina oraz boga wiatru Fujina. Wraz z ujawnieniem przeciwników, z którymi zmierzy się Raiden, możemy śmiało uznać iż koncept wrócił do łask. Natomiast szersze omówienie szintoistycznego tematu znajduje się w artykule dostępnym w tym miejscu.
No to mamy wyjaśnienie o co właściwie chodziło z tymi bóstwami, jak dotąd traktowałem to tylko jaki taki bajer dla tła postaci Raidena.