Płynna rozgrywka w Metal Gear Solid: Ground Zeroes
- czwartek 20 września 2012
- Opublikowane w Fox Engine . Hideo Kojima . Kojima Productions . Metal Gear Solid Ground Zeroes
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Hideo Kojima zamierza nam udowodnić jak bardzo Metal Gear Solid: Ground Zeroes będzie różnił od dotychczasowych dokonań w serii. Otwarty świat to naczelny przykład. W trakcie panelu poświęconego grze, twórca odniósł się do kwestii m.in loadingów. Pasek ładowania ma się pojawić tylko w przypadku przechodzenia między państwami, w trakcie podróżowania do wybranego przez gracza kraju. Natomiast loadingów w bezpośredniej rozgrywce już nie uświadczymy. Ma to niebagatelne znaczenie gdyż, według słów ojca Snake’a, rozmiary świata gry są bezprecedensowe.
Wstrzymałbym się z entuzjazmem aż do zobaczenia tych zapewnień w akcji.