„Nie kopiujemy Kojimy”
- sobota 19 czerwca 2010
- Opublikowane w Hideo Kojima . Kojima Productions . Metal Gear Rising: Revengeance
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Wraz z nadejściem MGS: Rising nie trudno o porównania z poprzednimi dokonaniami Hideo Kojimy. Obawy dotyczą głównie tego czy dzieło zupełnie nowego zespołu, osiągnie zbliżony poziom do którego przyzwyczaił nas ojciec Snake’a. Twórcy zamierzają pójść jednak w innym kierunku: to nie jest gra Hideo Kojimy, mówią. Hideo Kojima znany był z stylu w jakim opowiadał swoje gry, przesłania jakie z niego wyrastało i humoru. Nie zamierzamy robić tego samego, ponieważ nie wygralibyśmy bezpośredniego starcia z Kojimą. Może nie brzmieć to zachęcająco lecz w praktyce twórcy wybierają inne podejście – nie kopiujemy znanych już pomysłów. Tym razem rdzeniem gry jest akcja z mieczem w roli głównej. Na tym polega różnica między tą grą a tym co już osiągnięto.
Jeszcze nie komentowane.