Generator zadań w Metal Gear Solid V? Niezupełnie
- wtorek 18 czerwca 2013
- Opublikowane w Galeria . Gameplay . Hideo Kojima . Metal Gear Solid Ground Zeroes . Metal Gear Solid V . Phantom Pain . Wywiad
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Raczej nie zapowiada się na konstruowanie własnych poziomów, do których będziemy następnie zapraszać innych użytkowników. Chociaż ta opcja nie pozostaje w zasadzie wykluczona, Hideo Kojima uściślili co miał na myśli mówiąc o generowaniu misji przy użyciu smartfonów oraz tabletów. Duży nacisk został położony na wykorzystanie socjalnych funkcji urządzeń, tym samym gracze będą mogli dzielić się pomiędzy sobą osiągnięciami, w tym wyzwaniami w oparciu o podstawowe mechanizmy rozgrywki. Poruszając się na koniu z punktu A do B – wyjaśnia Hideo Kojima – a następnie udostępniając proces przejścia szerszej publiczności, tworzymy rodzaj wyzwania zachęcając innych do podjęcia wyścigu. Osoby trzymające się z boku konkurujących sił, będą mogły natomiast obejrzeć całe zajście za pomocą urządzeń przenośnych.
Opisując epizodyczną naturę Metal Gear Solid V, Japończyk zaznaczył, iż tylko część skupi się na wyjaśnianiu głównego wątku, gdy inne „odcinki” posłużą do przedstawienia biografii naszych towarzyszy.
Nosz kurka, dalej nie rozumiem o co mu chodzi z tym podziałem na epizody, chce robić dodatki z historiami innych postaci czy osobne gry ?
W PW grałeś? Misje, zadania ale nie linearny postęp jak w każdej poprzedniej części.
To akurat doskonale wiem, on jednak gada o tym jakby chodziło o dystrybucje.