Kinect, SmartGlass – Hideo Kojima myśli nad pogłębieniem gameplay’u Metal Gear Solid V
- poniedziałek 24 czerwca 2013
- Opublikowane w Gadżet . Gameplay . Hideo Kojima . Kojima Productions . Metal Gear Solid V . Phantom Pain . Wywiad
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Gadżeciarz Kojima już wyraził swoje zainteresowanie urządzeniami przenośnymi wraz z ich socjalnymi aspektami w wspólnym doświadczaniu Metal Gear Solid V i jak się okazuje, to za mało. Kolejny krok to zintegrowanie piątki z kontrolerem ruchowym Kinect – tutaj Hideo puszcza oko do stronników Microsoftu, samemu będąc zafascynowanym graficznymi możliwościami następczyni konsoli z zielonym logiem. Gesty oraz wydawanie komend głosowych wprowadza do gry dodatkowe możliwości – Japończyk, zdaje się, nadal eksperymentuje z tą myślą, zwracając następnie uwagę na technologię SmartGlass widząc w niej potencjał ekspansji hardkorowego grania na różne typy urządzeń.
Zapowiada się ciekawie i nietuzinkowo, pod warunkiem że to wszystko zostanie przez grę należycie spożytkowanie. Na stan obecny wszystkie pomysły są w fazie koncepcyjnej i Hideo Kojima niczego nie obiecuje, chociaż też nie ukrywa wyraźnej fascynacji funkcjami Xbox One.
A to jakaś nowość że Kojima niczego niem obiecuje 😉
Takie zabawy to pewnie będzie fajna sprawa jednak doświadczenie każe mi być sceptycznym na tego typu pomysły.
Sasaki miałby używanie z Kinectem