Rozgrywka w Metal Gear Solid: Ground Zeroes uwzględni cykle dnia i nocy
- poniedziałek 10 września 2012
- Opublikowane w Demo . Fox Engine . Gameplay . Hideo Kojima . Metal Gear Solid Ground Zeroes
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Zasadnicza różnica pomiędzy Metal Gear Solid: Ground Zeroes a klasycznymi odsłonami serii, polega na wyjściu poza tradycyjny schemat zamkniętych pomieszczeń, ograniczonych przestrzennie map. Ground Zeroes ma nas wprowadzić w olbrzymi otwarty świat, to coś czego jeszcze nie doświadczyliśmy w sadze. W konsekwencji, jedną z nowości będą cykle dnia i nocy – zdradza Hideo Kojima dla Eurogamer. Zmiany pory dnia mają silnie oddziaływać na prowadzenie rozgrywki. Zależnie od tego czy gramy w dzień lub w nocy, ścieżki po których poruszają się strażnicy, mają ulegać zmianom. Dla Kojimy oznacza to, iż gracze będą chętniej wracać do znanej już gry.
Poprawcie mnie jeśli się mylę ale cykl dnia i zmienna pogoda miały być już w MGS3 ?
Ta, ten oskryptowany deszcz do dzisiaj zapadł mi w pamięć – krok do przodu, pada, krok do tyłu, nie pada….