Nieliniowość zwiększa żywotność zabawy z Metal Gear Solid V
- czwartek 3 października 2013
- Opublikowane w Gameplay . Hideo Kojima . Kojima Productions . Metal Gear Solid Ground Zeroes . Metal Gear Solid V . Phantom Pain
- Przez Saladin01
- Zostaw komentarz
Powracać do gry będziemy wyjątkowo często ze względu na zmienny charakter nowej odsłony. Wysoki stopień swobody wraz z płynnością środowiska wpływają, według Hideo Kojimy, na czynnik replayability piątki.
Część zadań wymaga od graczy zakończenia misji bez zabijania oraz wywoływania alertów co w połączeniu z społeczną klasyfikacją sprawi, iż tytuł będziemy przechodzić dowolną ilość razy. W dodatku nawet w trakcie tej samej misji sytuacja nie zawsze jest taka sama, gdy dostępne są inne sposoby ataku lub kiedy zmieniają się warunki atmosferyczne. Ostatecznie wszystko będzie podlegać ocenie. Na przykład kiedy pomylimy cel podczas ratowania zakładników zostaniemy zmuszeni do ponownego rozegrania sytuacji w celu poprawienia wyników. Długość rozgrywki polegać ma na wolności spotęgowanej otwartością świata.
Mnie tam rywalizacja na leaderboardach bawi raczej tak średnio, zwłaszcza że na bank trafi się jakiś japoński cyborg który wszystko wyżyłuje do granic ludzkich możliwości.
Bardziej mnie interesuje jak zostaną wykorzystane w grze urządzenia peryferyjne jak tablety i smartfony.